Pages

Sabtu, 26 September 2009









huh... knpla masa b'lalu cpt sgt...

hari ahad ni dah kena balik hostel..
oh god.. plss i need ur help... i want to stay longer at my home.. urgh...
tapi nk wat cam ne lagi kan? aku t'paksa. hurm... ok lah aku pun mls nak tension -tension sgt. so smlm aku sempat gak belek-belek beberapa barang personal aku. rasanya cam dah out of dated jer semua..
hi hik hi hik..

it's undeniable ryte, sume bro2 ngan sis2 kat luar sana tuh sure ader brg2 kesayangan diorang.
am i ryte?
tapi brg-brg yg aku ada tu tak lah standard mana...
but i still love it ok..

aku ske bangle yang ada dlm simpanan aku tuh, bangle tu, aku beli kat kl
( actually sis aku yang beliakan heheheh) ,
 masa aku cuti kat umah dia.
mp4 plak aku beli guna duit aku sendiri. pun aku beli kat kl, area kedai yg jual bangle tu gak. ye lah bila dh jln2 tuh, rasa macam-macam lak nak beli.. huh..
bukan tu jer, dlm aku jalan-jalan tuh, aku t'ingin lak nk beli jam. so bila dah nmpk jam yg berkenan tuh aku trus je beli. jam casio kale black 2 murah je, rm20
 ( ofcourse lah not da original one ).
 nk beli yg ori tuh, nanty-nanty lah kot....

selain dari barang-barang 2 semua, aku ni actually suka membaca. so aku ader r gak beberapa produk dari gempak starz cam komik velositi
( bez r citer ni )
 the fishes, the arrival, le gardenie, forgetten n bnyk agy... selain tu dulu2 ar kan aku minat gak bace majalah2 ringan cam gempak, g3, klik n so on..
aku pun ader gak beberapa koleksi novel, cam sumpahan fasha
 ( sengal je citer ney, tak yah bace pun tak pe)
 feel 100% ... aper lagi ek??
hehhe aku pun tak bnyk beli, pinjam dr member ker, library tu ader ar..

4 ur information, akunye ambition
 ( dulu-dulu ar, skrg pun ye lagi kot.. hehhe)
nk jadi film director... so aku mmg minat giler kumpul movie-movie ni. but da most importnt is vcd or dvd tu mestilah ori aw... aku ader save movie cam nite rider 2008, love, heart, love is cinta, n bnyk agy...



last but not least, aku pun ader r save nset.. tapi akunyer nset mmg xup-to-date lah... dulu aku guna black ice, tp skrg ni, aku guna motorolla L6 je... huh sdey seyh...

tapi aku ttp syg pader gadget2, aksesori2, n brgn2 laen yang ada dlm simpanan aku.. tak kira lah murah or mahal, buruk or cantik, as long as brng 2 pntg wat kita, sebaik2 nya kita hargai.....

0 comments: