Pages

Isnin, 21 September 2009

Majlis Pertunangan Sis Aku







dah lame gak aku xupdate blog ni, jadi masa cuti ni lah aku catat segala-galanya.

actually banyak event-event besar yang berlaku
cuma aku tak sempat nak tulis ape-ape lagi..

but it's ok..
bebila nty aku update lah..
ni pun aku sebenarnya baru siapkan video majlis pertunangan sis aku yang sulung norazilawati bt. mostapa dengan muhammad al-bukhari

majlis tunang tu diadakan pada 4 oktober 2008 ( kat video tu dah silap tulis sory)
bersamaa 4 syawal 1428 hijrah
wah tahun lepas punya event baru aku nk update hari ney..'hehhe
sukasuki aku lah...



so bila dh buat majlis pertunangan tuh,
family aku buat r open house skali
alang-alangkan
lagipun event tu dbuat mase hari raya
menu-menu pun agak menyelerakan gak...
ada soto ayam, satay, aper lagi ek? aku pun dah lupe...

thnx lah kat ivy, sangkari n her siblings ( siap pakai sari lagi... nampak cute member aku neyh...)
coz sudi datang kat umah aku yer...
pada saudara-mara, cikgu sek. agama aku, cikgu Aisyah..
gracias sangat-sangat
n i really hope tht sis aku ngan tunangnya tu, relationship dorang smpai akhir hayat, Aminnn...



0 comments: