Pages

Ahad, 20 September 2009

My Aidilfitri Celebration










takdew pe yg interesting pown.


baju baru pun tak beli.

so aku pkai baju yg lama je.

mood aku mase 1st day yg raye mmg truk ar

tapi sempat gak aku berposing utk amik pic..

saje je.. bley gak update blog aku neyh..

pade kengkawan...

sori klu aku blum sent any msg kat korang yer..

out of credit lah

blum smpt topup

pde member yg sent mgs rayer kat aku

ivy dgn ucpnnye:

" pelita di letak di atas para,

hendak dinyalakan di tepi perigi,

sms dihantar pengganti kad raya,

tanda ingatan di aidilfitri...



maaf zahir & batin...



choi,

:stitik embun di atas daun,

jatuh ke bumi laksana hujan,

dosa bertimbun mohon diampun,

terdetik khilaf mohon dimaafkan

slmt hari raya.. maaf zahir & batin..



qiela,

: pelita indah lagi berseri,

menjadi hiasan di aidlifitri,

SmS dikirim pengganti diri,

tanda ingatan tak layu dihati



selamat hari raya aidifitri..

maaf zahir batin



n ader stu number yg xfamiliar r.. sape ntah

: dinasour rGgi naik kTapi,

sip0ot r0ckErs tMpg bLk,

waLaU SMS sAja yG dibEri,

itU tndAnyA inGatan taK iLang



selamat hari raya maaf zahir dan batin









thnk gak coz wish kat aku...

actually aku mmg nk wish korang tapi xdpt lah waktu ney..

so buat semua warga sek. tmn nusa jaya, miss premalatha, cikgu cheah, cikgu haniza, n smua guru lah.

hepi raya day. almost forgotten, member2 lame.. ivy, syahira, pudin, ruzi, kila, umi, nasre, hailil, azreena, zety n, anan, azrul, aisyah, azura, ecam,

kunalan, sangkari, saro, ejad, saper lg ek... sori if i not mention ur name.... ok juz nk wish slmt ari rye.. sory klu slame kite member

aku ade wat slh..

to all my class mate 4 commerce 3, hadi, wan, ali, yan, syiera, seha (best student in form 4), abby, diela, nurul, izni, emma , sri, farhana ( otak add math) hehhhe, miera, cik yang, zalina da great, nabila, syafiqa, n.s.e, mega, aien, fatin, yaya, qiena ( she's qiute unique), n anis....

salam aidifitri.... jgn lupe plak nk blk hostel yer...

pade warden-warden asrama putera SM TEKNIK PERDAGANGAN,

guru-guru especially pn sazarina ( my class teacher), pn azdalila (pa)  en.zuwairy(addmath), ckg salmah (math), pn kalthum ( ekonomi), cik nur zaimah (sejarah),

ustaz alwee( pi), n smua guru lah. sory gak coz xdpt nk mention smua nama... ucapan aku wat semua org salam aidilfitri...

jap-jap... mcm ader yang kurang r...

wait... let me think 1st...

yup to all my dorm mate... dorm Tun Mutahir... especially to my kd ( zahin@ amoi)

asfar, alep, ayiem, izat, koma ( urghhhh i etah mih os uchm), manap, saufik, md nor, bin, gila@yakin, faiq, nyah@ afiq, hazim, zhaf, hafis (pks) n majal (the stopper)...

bebudak form 5... jemput r dtg umah ok....



kelibat bulan dimalam hari

pergi kelaut untuk menjala

bulan ramadan meniti pergi

kini syawal pula menjelma



si manis bersiram di atas titi

sambil bersiram berlagu syahdu

kumohon ampun di pagi ini

riang ria lupakan yang lalu

0 comments: