Pages

Ahad, 31 Mei 2009

SK Nusa Perintis..








Hurmm sebenarnya sepanjang 16 tahun aku hidup, aku telah bersekolah lebih kurang 4 buah sekolah ...









tak termasuk sekolah agama..

pada darjah 3 tahun 2003 aku tlah b'pindah ke sekolah Kebangsaan Taman Nusa Perintis 1 . sebelum ini aku bersekolah di SK Tebing Runtuh...

tapi bila kau cari2 kembali maklumat ttg sekolah ku d Tebing Runtuh ... aku tdk menjumpai maklumat2 yang aku inginkan.
sebenarnya aku membuat catatan ini sekadar suka-suka shj.

skdr ingin mengingati kembali jejak2 yang pernah aku lalui satu ketika dahulu..

lencana di atas merupakan lencana sk tmn nusa perintis..
mmg bnyk pengalaman indah yg tak mungkin aku dpt lupakan ketika aku bersekolah di sini..

semasa menulis ni, teringat pula pada teman-teman lama. Entah apa khabar mereka?

IJAD, SUHAIRI, HAILIL, IVY, SANGKARI, FATIN, SYARIFAH, AZALEA, MALISA, FATEHA, HAIKAL, AMARDEEP, TANAES, KUNALAN ( sekadar menulis beberapa nama teman seperjuangan yang aku ingat)







Guru Besar Sk Tmn Nusa Perintis 1



Pn Hajah Zaharah Bt Abd Rahim











Pn Mageswary

Guru Bahasa Inggeris










Pn Rohaizan Patoni
Guru Perpustakaan
Di sekolah ini, aku pernah menjawat jawatan sebagai Pustakawan

1 comments:

Tanpa Nama berkata...

♥ wah, ngelat... ♥

♥ nper qo adw gmbr2 ckgu sko0l rndah... ♥

♥ P.S... pn hjh zaharh da sara... ♥